Arg som ett bi !

Nu får det vara nog! Lämna mig och Milla ifred om du bara vill förstöra! Förstår inte vad du får ut av detta? Hur kan en människa va så elek mot andra? Kan du inte bara skita i oss och lämna oss ifred? E så trött på en massa skitsnak. 
Spelar ingen roll vad du tycker om mig eller min situation med Milla. Jag bryr mig inte om din åsikt eller dig något mer! Jag bryr mig om Camilla och min vänskap och mina andra vänner!
Om jag nu inte betyder något för dig och du inte vill va vän med mig! Fine!
Men lämna mig då ifred och låt mig leva mitt liv.
Varför lägga så mycket energi på att förstöra för en människa om man inte bryr sig eller tycker om den människan???
  
  Snart ska jag prata med Milla sen ska jag göra mig iordning. 
Idag är det än del saker på schemat!

Hoppas eran dag började bättre än min!
Hoppas den blir bättre nu ...

Vi hörs senare ! Puss & Kram 
Nachi nach 
Janni ♥   

NU FÅR DU GE DIG OCH LÄMNA MIG IFRED !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0