Äntligen är det fredag...

Idag är det fredag och då händer det en del.
 
Först ska jag och Milla ut till familia (jag måste köra snart) och kanske hittar man dom allra sista julklapparna där ute :) vi får väl se!

Sen från familia ska jag direkt vidare hem till mormor & "morfar" och hjälpa dom med att ta ner alla deras julsaker. För mormor är sjuk och kan inte och "morfar" Uno som annars fixar det han har ju problem med sitt ben/höft/knä, så nu kan inte han heller! Då är det klart man hjälper till :)
Dom måste ju få upp sina julsaker nu när det snart är första advent! Fint i deras fönster ska det bli :) hihi 

Sen måste jag skynda hem och hjälpa lillasyster Linn som ska iväg ikväll. Hon ska till Malmö med kompisar. Dom ska se Idol där live! Jovisst! Gud vad roligt för dom...
Allting börjar ju klockan 20 men först tar det ju en stund att åka till Malmö och sen ska man ju vara där lite innan. Så dom kör hemifrån vid halv sex tiden.
Eftersom dom ska till Malmö har jag lovat henne att hjälpa henne med hennes hår och så :) ska bli kul att "fixa" till lillasyster lite :)

Sen ikväll ska ju jag och Milla ut ! Ja, vi ska ner till stan och festa lite :) De va ju ett tag sen för oss två, så det ska bli super kul ;)
Men först kommer Milla hem till mig innan så börjar vi festandet här :)
Så idag blir det att man får handla lite god dricka osså :)

Men men nu måste jag gå, annars blir jag sen. Då får Milla vänta! De vill vi inte! Men vi hörs senare om jag har lite tid över och kan komma in.
Ha en super bra Fredag och enjoy it like me!

Puss&Kram Nachi nach Janni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0