Vilken dag!!

Vilken dag är ett bra ord att säga om denna dagen! Dagen börjar med att vi inte håller på att komma hemifrån med bilen. Hur mycket snö som helst asså! Helt otroligt. Gud vad det har snöat inatt asså. När jag sen sitter på bussen på väg ner till färjan, då tar den dubbelt så långt tid som det brukar göra (vilket jag hade på känn, så jag hade tagit en tidigare buss). Så de va ju tur. Kom ner till Knutpunkten samma tid som jag brukar , fast jag tagit en tidigare buss! Där fick man de bevisat för sig hur svårt och jobbigt de är att köra bil/buss just nu!

Dagen på jobbet var bra, fast vi va alla trötta, det märktes. Haha vi va helt slut i huvudet alla fyra :) vi bara skojade runder hela tiden! (eller inte hela tiden, men mycket)

Sen va det bara raka vägen hem till Sverige igen och iväg till Lena :) fick mina naglar fixade! Super skönt. Dom blev hur bra som helst. Tack Tack Lena för de!!

Sen gick jag i lite affärer i stan medans jag väntade på Ida ♥ Vi gick lite i stan och Ida köpte någon julklapp till Dejan, säger dock inte vad de va ;) Spännande va!? hehe. Det va jätte mysigt att gå i stan med Ida, men herregud vad va det kallt! Vi frös båda två så mycket tillslut så de va helt sjukt.


Så himla kallt och halt i stan... inte riktigt klokt! hehe men mysigt med allt de vita :)

 

Skönt nu när man är hemma i värmen :) Ska gå och fixa mig själv en god varn kopp chocklad nu! mums mums...Honey är på väg hem nu osså! Han kommer snart ♥

Imorgon är det återigen jobb! Jippi eller vadå ;) hehe



Nachi nach Janni

Ps. Ikväll kommer Emma hem ♥ Hon den gottegrisen har varit i Thailand på semester. Vilken chock hon kommer få när hon kommer hem till de här vädret! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0