The little Update!

Tyvärr så har jag inte hunnit vara inne och skriva en massa kul saker på sista tiden. Men lovar att försöka hinna med mer framöver.

Update:

Fredags jobba, hämta wilma och freddis på dagis. Va hemma efter jobb vid nio tiden cirka. Edvard, Tage & Lisa va ju här då och skulle sova över... så då är där ju mycket med bara de! Men så himla goa alla tre.

Lördag/idag har jag jobbat. Uppe med tuppen va jag och trött som bara den. hehe När jag sen kom hem från jobb har jag passat Lisa. Hon ska sova här inatt igen :) Just nu ligger hon och sover i soffan med mormor.

 

Saknar min Honey ♥ Han är med några kompisar och dom nördar sig och spelar data. Så inatt blir de till att sova själv :( men men de får gå. Hoppas jag kommer sova gott iaf (kan hända, eftersom jag är himla trött)

Måste bara kommentera gårdagens Idol. Yes Yes Yes mina två favoriter gick vidare. Kommer bli en super final!! Må bäste man vinna ;)




Här hittade jag två bilder på mig från -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0