Spännande dag verkligen!

Torsdag ;)

Idag är det jobb som gäller för min del (jobbar kväll). Så nu är det snart dags att göra sig iordning och äta lite lunch innan det bär av till jobb! Efter jobb är det raka vägen hem och sova för sen är det jobb imorgon bitti igen ! hehe Kul förstår ni ;) hehe

Det är inte mycket man hinner med att göra när man jobbar kväll, men jag har iaf varit lite effektiv och varit och handlat lite! Duktiga janni ! :)

Tyvärr! Så missar jag träningen ikväll eftersom jag jobbar men jag får ta igen det på Tisdag! :) Lycka till ni andra tjejer som är där ... (träna lite för mig med)


Hehe hittade ett gammalt kort på mig ;) Hur fan ser jag ut i håret här?? hehe
Ser ut som om jag varit ute i värsta stormen !

                                                                                                                Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0