somnade på soffan...

En trött Janni somnade på soffan efter en tur på Väla. Inte konstigt man va trött efter det. För herregud med folk där va, de är ju inte friskt. hehe.

Men trots mycket folk så lyckades man ju med en del inköp. Ska faktiskt ta bilder på det sen och lägga upp. Jag lovar att det kommer bilder på det och jag lovar också att ni kommer få lite bilder på julklapparna!

Nu till en liten Ps. Janni är inte längre blondin... nä nu tillhör hon den härliga skaran med brunetter! Denna förvandligen hände i tisdags! Jo så är det. För er som vill veta så blev det super snyggt! Kommer bild på det med :)

Saknar vi den blonda janni?, Nä inte direkt, Brunett Janni är ju så himla snygg ;)

Nu får jag gå ner lite till min Honey som spelar Wii, blir kanske lite spelande för mig med.

Vi hörs Puss&Kram

Nachi nach Janni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0