Snart kommer min Älskling :)

Har precis pratat klart med min älskling i telefonen :) han kommer hem om tio minuter. Ska bli så mysigt. Vi får värma varandra! Jag älskar dig Niklas ♥

Blev ingen träning för min del idag för jag passade Lisa ikväll när syster va på möte på jobb och Alaaddin jobba. Så mysigt det är att ha hennes helt för sig själv. Vi hade jätte kul. Kollade på Calliou (turkiskt barnprogram) på tv och sen läste vi lite böcker också! Nu är jag trött och ska sova så fort honey har kommit. Ska ju upp tidigt imorgon. Dags för jobb igen! Jippi!!

God Natt & Sov Gott ! Hörs imorgon efter jobb!


Hittade bild på Emma (gottegrisen som är i Thailand för tillfället, Miss You), Mig & Ida!

Love you girls

Ps. All snö som kom tidigare idag är nu borta. Regnet tog bort vår snö Ds.

Nachi nach Janni 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0