snart ett nytt år!

Snart är 2009 förbi och då börjar ännu ett spännade år! 2010 är snart här... Jag tror och hoppas att 2010 kommer va ett år med många roliga händelser, precis som 2009 har varit. Men 2010 kommer nog va strået vassare ;)

Några saker som jag vet kommer hända nästa år är ju att jag och Niklas kommer bli sambos och jag kommer också bli moster för fjärde gången :) Kommer bli ett toppen år tror jag...

Fortsätter ni att följa blogg så får ni va med och se hur 2010 blir...  

Ikväll kommer som sagt lite vänner hem till Niklas & mig och vi ska göra lite god mat och ha det riktigt mysigt tillsammans!

Jag säger bara Välkomna Emma, Anestis, Milla, Aleks, Susan & Björn till Vallåkra ikväll. Kommer bli en super kväll! Hoppas ni där ute i Sverige också får en jätte bra nyårskväll...

Nu ska jag gå ner och äta lite pannkakor innan det är dags att börja göra sig iordning inför ikväll!

Vi ses & hörs 2010. Ha nu en riktigt bra kväll & natt ;) Puss & Kram Janni ♥ 


Jag i bilen... Jag och Niklas har varit och handlat inför ikväll tidigare idag!

Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0