Resultat av mammas pågar!

Nu har jag sätt avsnitt nummer nio! Tyvärr va det inte riktigt dom jag hoppades skulle åka, men sen är det ju inte mitt val heller.

Jag tyckte så här:

Bobby skulle ha skickat hem Jane! (Han skicka hem Sara)

Christian skulle ha skickat hem Maja! (Vilket han gjorde)

Tim skulle ha skickat hem Moa! (Han skickade hem Pia)

Såhär tycker jag dom ska välja nu!

Bobby ska välja Julia (hade mest hoppats på Sara)

Christian ska välja Martina (henne har jag hoppats på från början)

Tim ska välja Viktoria (hoppas på henne, gillar inte Moa)

På torsdag får vi ser hur det går! Blir det som jag "hoppas"?


Tur att jag har min älskade Niklas ♥ Så jag slipper vara med i såna program!


                            Nachi nach Janni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0