Nu ska bilen rulla igen!

Då va det dags igen! Inte länge man får vara hemma inte! hehe
men nu ska jag iväg och träffa min Honey så det är bara kul.
Jag jobbar kväll imorgon
(14.30-22.00) och Niklas ska till doktorn med sitt knä imorgon bitti. Därför har vi sovmorgon tillsammans (de va ju inte igår!) Det ska blir skönt och mysigt. Bara ligga och sova längre och mysa innan vi går upp! Love it! De skulle man haft varje dag! (verkligen önsketänkade)


Hahaha hittade några gamla bilder på Mig, Alexandra & Rebecka från 2006 :)

Gud vad man förändras på bara några år! Känns som hur länge sen som helst samtidigt som det känns som igår!
Sakner er tjejer! Hoppas ni har det gött i
Australien

Nu sticker jag! Vi hörs sen! Puss&Kram


                                                                                   Nachi nach Janni


Kommentarer
Postat av: rebecka och alexandra

Hej! vi laser din blogg harifran Australien! :) Hoppas du har det bra dar hemma, vi hors! :)

2009-12-11 @ 04:33:15
URL: http://livingau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0