Me and my sisters ♥


Jag & syster Nina i Turkiet i somras :) Vilken härlig semster det va!
Satt här och tittade på lite bilder som man samlat på sig under åren...
Så otroligt många minnen de finns bevarande där :)
En bild säger verkligen mer en tusen ord!

Jag måste också bara säga Tack till mamma som har givit mig tre underbara systrar :)
Nina, Jill & Linn är dom bästa systrarna som finns, lovar!
I Love you girls :)
Men dom är inte bara tre underbara, helt fantastiska systrar, utan också tre av mina bästa "vänner".
Dom finns alltid där om det skulle vara något och dom har så mycket kärlek!
Jag är väldigt lyckligt lottad som har fått något så fantastiskt. Hoppas att ni också har någon som gör ert liv så bra! Jag får verkligen säga att jag är rik! Inga pengar i världen är värda så mycket som syskon & familj :)

Nu är det också så att snart kommer det ännu fler i vår familj...fler syskon blir det inte! Vi är mer än nöjda på den fronten. Men syskon barn är vi inte klara med än :) Vi har kommit en bit på vägen mer där är en del kvar.
Än så länge är där tre små älsklingar.
Jills älskade pågar Edvard & Tage
Ninas
älskade tös Lisa.

Sen är där ju en till på väg hos Nina :)
Jag & Linn har ännu inte börjat "producera" men de kommer...

♥Tack Tack älskade mamma för denna fina gåva du givit oss ♥

                                                                                                                                           Nachi nach Janni ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0