mardröms veckan är över!

Nu är mardrömsveckan över...

Jag är tillbaka!!
haha jag har tyvärr inte varit inne alls på bloggen och skrivit på ett tag men det är tyvärr så att jag har jobbat så himla mycket så jag har inte hunnit! Hoppas ni ursäktar det :)


Tyvärr kan jag inte berätta så mycket kul som har hänt förra veckan för allt jag gjort är att ha jobbat! men men de blir goa pengar sen ! Så då är det värt det!

Idag va min sista dag sen är jag lite ledig... (jag är nu ledig mer än en dag i rad,helt otroligt)

Igår va det Julafton (hade världens bästa julafton och lille julafton)


23/12
Jobbar till halv fyra. hemma igen vid halv fem.
Nina,Alaaddin,Lisa,Linn,Mamma,Niklas och jag va här! Åt lite julmat och hade det mysigt.
Eftersom Niklas skulle fira julafton hemma så byttade vi presenter då!
Vet ni vad jag fick???
Jag blev super glad. Jag vet nu att
jag har världens bästa pojkvän :)
Han har gått och
köpt en bil till mig! Är han inte bara underbar?

Niklas , Jag älskar dig ♥♥


24/12

Ledig :)

Klockan två började alla systrar med familjer droppa in.

Nina, Alaaddin & Lisa

Jill, Micke, Edvard & Tage

Linn & Mamma

Gun & Roland

+ lilla jag

(på kvällen kom också Niklas en sväng)


Vi åt super god mat! Kalkon med fyllning, Potatis, Rödkål, Sås, Brysselkål
God efterrätt fick vi också som syster Jill hade gjort!
 

Så vi hade en jätte trevlig julafton med glada barn och vuxna! Barnen fick väldigt mycket julklappar så dom va hur glada som helst!! Vi hade också sån tur (nog för att vi hade varit så snälla) att tomten kom hem till oss med många många klappar!



Hoppas ni också haft en riktigt God Jul!


Ps. Vad har ni fått för något fint i julklapp?? Ds.

Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0