Mammas pågar!

Jag säger bara Mammas Pojkar !

Är inte det ett helt underbart program ? Jag tycker det. I love it!
Sen är det ju tyvärr så att det går på Torsdagar kl 20.00 på TV4, vilket gör att jag aldrig kan se det. Jag tränar ju då! Men som tur är det så finns det ju något som heter TV4 Play. Jag kollar på varje avsnitt där. Nu är det dags igen ! Nu ska jag se Torsdagens avsnitt. 

Vaför gillar jag då detta programet så mycket!? hahaha jo för dom är ju bara för härliga alla dom människorna! Så himla kul och underhållande. Den ena är mer dum än den tredje ;) hehe. 

I just love them, thats all! :D

 
Christian med mamma Gerd! Tim med mamma Susanne! Bobby med mamma Naima! 

Nachi nach Janni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0