Lördag!! ... i efterhand

Update igen (då man inte hinner med in real time)

Lördag lördag äntligen va du här. En riktigt kul lördag hoppades vi på och oj oj så rätt vi fick! En riktig skön och härlig lördag. Systemet va vårt första "stop" hehe de behövdes ju handla en del... båda till mig och Niklas och sen också till Aleks. För han hade ju gått ut med att han inte ville ha något, så därför fick de bli en korg med öl och cigg (vilket han älskar) :)
Sen va det ju bara hem och göra sig iordning eftersom vi också skulle hem till min syster på middag innan vi skulle vidare till Aleks & Milla.

Klockan 18 är vi hos syster Nina :) Får super super god mat (va verkligen jätte gott,som alltid) och mycket trevligt sällskap. Maten den här gången bestod av följande!

Först en
Turkisk soppa
Sen till "huvudrätt" fick vi potatis gratäng med lövbiff som va rullad med någon ost. Sallad och en god sås som tillbehör 
:)
Till efterrätt fick hembakade
Lussekatter, Pepparkakor, Glass & någon Turkisk kaka (typ som baklava)

Vi hade super mysigt och trevligt. Tack för det syster med familj !


Vidare hem till Milla & Aleks...


Där va festen igång och en massa härliga och trevliga människor, kan det blir bättre??

Nä de tror jag knappt...
Festen varade natten lång så det är ju lite jobbigt att skriva om de, så därför kommer jag lägga in lite bilder istället. För det är ju faktiskt så att En bild säger mer än tusen ord!

Enjoy our beauty ;)



E de inte två vackra töser detta va?? :) Milla & Erika ♥

Alla tre... snyggve ;)


Honey & Smeka verkar ha kul ... hehe


♥Jag och min älskade Camilla ♥

haha seriösa vi ;)

Puss Puss på dig ♥


Detta får bli sista bilden... Milla & födelsedags barnet Aleks :)

Måste bara säga Tack till alla som va på festen i lördags. Jag hade super trevligt, hoppas ni med hade det :) De får vi göra om snart.
Extra Tack till Milla & ALeks!


Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0