Julklappar till snälla Janni !

Som jag lovat, kommer här nu lite bilder på vad jag fått i julklapp :)

 
Jacka/ Kavaj med leopard mönster

"Tröja" med stor krage. Kort bak och längre framtill.

Gråa jeans/leggins i slim model

Två nattlinne, Ett svart & Ett leopardmönstrat

Linne med djurmönster & hög krage i halsen :)

Först en halsduk med leopard mönster och sen en väst i mörkblå

Tunika med mönster på framsidan!

Grå stickad tunikaklänning

Lila tröja med svart mönster, en favorit!

Body lotion & Dusch kräm

Nya fina handdukar. Två "vanliga" till händerna och två stora badlakan.

Sällskapsspelet "med vilda gester"

Lite skönhets prudukter...

... och lite till...

... och ännu lite mer! :) det behövs alltid!!

Detta va mina julklappar för i år! Jag är jätte nöjd med alla, tack så himla mycket! Jag har också fått ett jätte fint halsband av mina svärföräldrar men de har jag tyvärr inte på bild. Får försöka fixa de :) Jag ska också fixa bild på den största och bästa julklappen av dom alla! Den från Honey ♥


Någon som kan gissa vad jag fick?? En bil! Det är sant. Jag blev hur glad som helst.
Jag har världens bästa pojkvän 

Nachi nach Janni


Kommentarer
Postat av: dj

när får vi se bilen?

2009-12-29 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0