Inte mycket till avslappnad vecka !

Vecka 51 är nu här och den är lite smått "stressig" för mig. Men jag är ju ung och frisk så det ska nog gå alla tiders detta. Tyvärr kommer jag inte hinna blogga jätte mycket (speciellt inte i helgen) men ska försäka med något inlägg varje dag!


Måndag: Hyffsad lugn och skön dag. Jag är ledig och har bara en sak inplanerad. Det är att jag ska till Tages luciafirande på dagis. Kvällen blev lugn och skön framför tvn!


Tisdag: Ledig även idag. Skönt, lugnet innan stormen ;) hehe. Idag ska jag fixa lite smått här hemma. Städa lite,tvätta,diska,handla. Senare vid halv sex sex tiden när Honey ♥ slutat ska vi iväg och titta på en lägenhet. Ska bli kul. Får se hur de går, om den är något för oss. Efter det bär det av hem till en av mina storasystrar för att passa hennes dotter ett tag medan hon ska iväg på ett möte med jobb. Klart moster ställer upp! Träning är det också ikväll (20.30 i Gantofta), får se om jag hinner dit efter jag passat Lisa.


Onsdag: Jobba 9.15-15.15. Är hemma i Sverige igen vid 16.00 tiden. Sen ska jag ta mig hela vägen hem också.


Torsdag: Jobba 9.15.15.15. Är hemma i Sverige igen vid 16.00 tiden. Därefter ska jag direkt till Lena och fixat mina naglar. Ska bli super skönt, de behövs verkligen nu. Hade tänkt ta någon annan fin färg denna gången. Får visa resultatet sen :) Eventuellt ska jag också träffa Ida och ta en fika och gå runt lite på stan och njuta av att julen snart är här! Träning är det också (20.30 i Gantofta) denna kväll.


Fredag: Jobba 9.15-15.15. Är hemma i Sverige igen vid 16.00 tiden. Hemme hemma är jag ungefär vid halv fem/ kvart i fem. Ska då försöka se om jag och mamma kan köra iväg och köpa en fin julgran! Ska höra med Honey ♥ om vi får låna hans bil. 


Lördag: Jobba 8-14. Direkt hem efter det och vara hemma några timmar och ta det lungt och sen vidare och "jobba" igen. Ungefär vid halv sju tiden fram till sen natt eller tidig morgon :P
  (Ingen fest denna helgen inte!)

Söndag: Den här dagen blir en riktigt jobbe dag. Dubbel pass på jobb!
Jobba 8-14
Jobba 15-21.30

Sen ska jag bara hem och SOVA!!


Härlig vecka va?? hehe men det ger väldigt goa pengar! Skönt nu efter jul... ska verkligen försöka blogga lite fast att det är en tuff vecka. I helgen blir det nog tyvärr svårast att hinna med!


Hur ser er vecka ut?? Lugnt eller Stressigt??



Hoppas verkligen att Ida & Jag hinner med en sväng till stan och en fika i veckan :)




                                                                                                 Nachi nach Janni




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0