High heels!!


Jag bara älskar High Heels...
Det finns ju så många otroligt snygga skor! Jag skulle kunna handla hur mycket skor som helst. Man kan nog inte få för många skor tror jag.
Men nu har jag faktiskt hittat ett par skor som jag knappt vet hur jag ska reagera när jag ser!
Undra hur dom tänkt när dom gjorde dessa skorna? Eller dom har inte tänkt snarare!?
Så himla fruktansvärt hemska!!

Nå?? Vad tycks? Hahaha...Snygga eller? ;)

                                                                                                                                                    Nachi nach Janni ♥


Kommentarer
Postat av: DJ

Var har du hittat dem?

2009-12-03 @ 11:41:19
Postat av: janni

vadå då? hehe är du intresserad av ett par lr? ;)

2009-12-08 @ 17:32:08
URL: http://jannisimonsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0