Hemma efter jobb!

Nu är man hemma igen efter en dag på jobb! Skönt faktiskt! Nu ska jag snart köra mamma ner till stan. Hon ska ut och svira med jobb! ;) hehe nä men dom ska ut och äta god mat. (en del har det bra!) Själv ska jag försöka få tag på Honey ♥ för att höra om han fortfarande ska ut på väla. För i så fall följer jag med :) Kan va mysigt att gå där ute och bara njuta av att man är klar med alla sina julklappar!


Efter vi varit på väla ska jag & Niklas iväg och titta på en lägenhet! Ska blir kul...får berätta mer om de sen när vi varit där! Vi hörs lite senare Puss&Kram


Ps. Det har snöat hela dagen idag och nu är snön från igår tillbaka plus lite till :) Ds.


Hur ser det ut hos er?? Någon snö??



Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0