hejsan svejsan

Onsdagen den 2 December :)
Dagen började med jobb halv åtta imorse. Herregud vad kallt det va på morgonen. När jag gick upp va det 5 minus grader ute. Usch ! Fryser ju bara att tänka på det. Så det va att ta på sig mycket kläder innan man begav sig till jobb.

Efter jobb stack jag direkt och  hämtade Edvard i skolan. Dom hade föräldra fika på hans skola & fritids. Så de va ju jätte mysigt :) Sen körde jag och Edvard hem till dom och han läste sig läxa för mig. Han är så duktig på att läsa, trots att han bara är sju år! Senare kom Micke och Tage osså hem. Sen satt vi och läste lite böcker, la pussel och fikade med lussekatter (såå gott!) Middag fick man osså när man va där. Gott gott.
På fredag kommer både Edvard & Tage hem till oss och ska sova över...ska bli jätte mysigt! Då ska vi mysa och ha det gott :)

Nu sitter man här framför datan och klickar lite. Har precis tittat på "Oskyldigt dömd" på TV4 :) super bra program. Gillar ju Mikael Persbrandt ! En jätte bra skådespelare :)

Nu pratar jag med Honey i telefon. Sen är det dags att sova! (dejta kudden)

Hörs imorgon! Nachi nach Janni ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0