God Dag,God Dag för idag :)

Då va det Fredag igen (jag hinner alltså bara inte med) och en jobbe vecka klar. Jag är ju ledig denna helgen vilken är super skönt! Jobbar ju nästa så då är det skönt men lite fri osså.

Jag har varit hemma hos mormor idag (hon va pigg och glá, så det va super skönt att se) och lämnat hennes nya klocka som jag köpt till henne! Så nu är mormor super trendig ;) Hur modern som helst.
Jag har en cool mormor ;)
hehe


Här är min älskade lilla mormor! Söt hon e va??


Sen har jag också, på väg hem från jobb köpt halva Aleks present som han ska få imorgon (fast att han sa att han inte ville ha något. Jag måste ju köpa något litet) när vi ska fira hans 21-års dag och festa :) Så se upp... hehe skoja men på lördag då ska vi festa. Ska bli super kul. Det ser vi verkligen fram emot. Anledningen till att bara "halva" presenten är köpt är för att resten ska köpas imorgon förrmiddag! hehe Konstigt, jag vet men men så är det när man får presenter av mig och Niklas, för vi är lite konstiga ;) Tyvärr kan jag inte berätta vad det är vi köpt, om han nu skulle se det här på bloggen (hade ju inte varit så kul).




Imorgon Milla!! Då jäklar ska vi festa! Ska bli super kul, denna gång tar vi killarna med på våra crazyness ;) !!


Puss på Er från Milla & mig ;)


Nachi nach Janni  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0