En hungrig janni, vill ha mat !

Jag är hungrig! Har bara ätit frukost (sen frukost, men iaf) och nu börjar magen säga ifrån att den vill ha mat igen... Sitter här vid datan och fixar lite & väntar på att mamma och Linn ska komma hem så vi kan äta.
Man får ju passa på att äta tillsammans med dom nu! Det dröjer ju inte länge tills det att jag och Niklas flyttar! Då blir det inte så många måltider tillsammans med mamma & lillasyster mer. 

Jag berättade ju tidigare att jag och Niklas varit och tittat på en lägenhet på Husensjö. Igår fick vi reda på att vi fått den. På lördag direkt efter jobb ska jag och Niklas åka ditt och skriva på papperna! Ska bli så himla kul och mysigt att flytta... så i slutet av januari eller början av februari ska det väl bli lite inflyttningsfest också kanske! Det hör väl till ...eller?? ;)
Samtidigt som det känns konstigt att flytta från mamma & Linn så ska det blir himla kul. Jag längtar redan... (mamma & Linn jag lovar att jag ska komma och hälsa på er här hemma!)



Här kommer en bild på bilen jag fick av Honey ♥ i julklapp

Nachi nach Janni

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0