Onödigt vetande om Janni =)



Vart är ditt drömresemål?

- Australien & Thailand

Har du fobi för något, isåfall vad?

- Spindlar. Jag är livrädd. Jag får en farligt hög puls när jag ser än.

Vad är det bästa/sämsta du vet med vintern?

- Det värsta är all slask.
- Det bästa är julen tillsammans med familj!

Vad är det bästa/sämsta du vet med sommaren?

- Det värsta är typisk "svensk" sommar = Regn Regn och åter Regn.
- Det bästa är värmen och lata dagar på playan ;)

Beskriv dig själv med 3 ord !

- Framåt, Ärlig & Omtänksam


Dina fritidsintressen ?

- Vara med min Honey Niklas ♥, umgås med vänner och att träna.


Om du skulle kunna ändra på något beslut i ditt liv, vad skulle det i så fall vara?

- Ett beslut som jag tog för några år sen, som bara mina absolut närmaste vänner vet om. Inget som ni får ta del av här.


Vilken är din favvo klädaffär?

- Gina Tricot, H&M, Indiska :)

Vilken kändis skulle du helst vilja träffa över en fika och varför?

- Celine Dion. Hon är ju bara bäst !
- Peter Siepen. "Him I Love"

Hur gammal tycker du man ska vara för att gifta sig?

- Finns ingen ålder på det... när man har hittat den rätta helt enkelt.


Blir du kär p.g.a utseendet?

- Absolut inte! Insidan som räknas.


Har du något motto du lever efter?

- What goes around comes around


Vad är det första du tänker på på morgonen?

- En ny dag! Gud vad härligt ;) hehe (kanske inte alltid)


Har du nån favorit parfym?

- Dolce & Gabbana & Prada. Där finns måna inom dom märkena som e goa!


Om du bara fick äta samma sak en en hel månad, vilket skulle det vara?

- Sill & Potatis ;) eller Pasta!

Om du hade 1 miljard och fick skänka det till vad du vill/organistation tex? Vilken?

- Hade inte kunnat välja bara en. Plan, Bröstcancer fonden, Barn i afrika finns hur många som helst som jag velat dela pengarna på!


Om du vann 50.000kr och var tvungen att spendera dem inom 15min i staden där du bor - vad skulle du köpa?

- Kläder, Skor,Väskor :) skulle shoppat som bara den!


Vad är en sann lycka för dig?

- Niklas och min älskade familj ♥

Vad tycker du är attraktivt hos en kille ?

- Hans insida och hans händer!

Om du fick 1 Miljard kronor, vad skulle du gjort då?

-
Shoppa massa :) Resa med min familj och Niklas ♥ och välgörenhet skulle och få en del! Sen skulle jag köpt en ny bil till Niklas och ett stort fint nytt hus till oss :)

Är du en djurälskare?

- Ja, älskar djur! Dock inte spindlar. Fy fan! Blir nervös bara att prata om dom...

Hur sminkar du dig?

- Foundation, puder, kajal och mascara (på fest även ögonskugga)

Hur var du när du var liten?

- Jag var en liten ängel och jätte snäll, det är vad mamma och mormor har berättat!



 
                       Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0