Är det en spännande Fredag vi har här eller??

Jaha!? Vad händer ikväll då?? Vad ska man hitta på? Någon som ska göra något kul!?




Jag vet faktiskt några! ... Första har vi ju som nog dom flesta vet. Calle & Erik från Idol. Dom ska ju tävla mot varandra idag i finalen av Idol 2009 :) Så där har vi ju något spännande...
Vem ska vinna då? Vad tycker folket ute i Sverige?? 




Sen vet jag osså att en viss Hanna (härlig tjej i mitt fotbollslag) fyller ju 18 år idag! Det är hennes "stora" dag idag. Grattis Grattis till dig :D
Jag kommer ihåg när jag fyllde 18, känns som jätte länge sen. Gud de va en rolig dag!
Men som sagt hennes födelsedag och jag råkar veta att det ska firas riktigt ordentligt för henne i Helsingborg idag! Så jag hoppas verkligen att alla ni som ska fira henne får riktigt kul.

Nu till det som alla här vill veta! Vad ska jag göra!?? Jag ska faktiskt vara så tråkigt att jag ska nog bara vara hemma framför tvn och ta det lungt (ladda upp inför imorgon,hihi). Därför är det ju inte helt omöjligt att det blir lite God mat och Idol...


Ps. Måste osså bara titta på Torsdagens avsnitt av Mammas Pojkar. Jag jobbade ju då så jag missade.
Tv4 Play nästa ;) Ds.

 Vi Hörs lite senare Puss&Kram 


Nachi nach Janni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0