Dejta sängen i några timmar

Nu är det snart dags att sova! Ja då va denna tisdagen snart slut. Tyvärr blev det ingen träning för mig ikväll. Det va ju tråkigt. hade verkligen sett fram emot att träna ikväll. Men ibland är där andra faktorer som gör att det inte går! Hoppas träningen gick bra för er andra tjejer... Vi ses på torsdag hoppas jag. Då är jag på det igen ;)

Sängen är där nere och jag kan höra den ropa på mig. Min kropp ropar tillbaka till sängen, kommer snart! Jag är så himla trött... jag har varit det nu i flera dagar. Förstår inte varför. Hoppas det blir bättre snart. Speciellt eftersom jag ska jobba hela helgen, fre,lör,sön :) så då kan de ju behövas lite energi!

Nä nu får det vara nog för idag. Somnar snart sittande. Vi hörs imorgon. God Natt & Sov Gott. Puss&Kram

Ps. God Natt Honey & Sov Gott du med. Älskar dig ♥ Vi hörs imorgon efter jobb! Ds. 

                                                                                                                                               Nachi nach Janni ♥ 


Jag i bilen på väg till Ullared med Milla bredvid mig ! Vilken profsig fotograf ;)

Kommentarer
Postat av: DJ

då får vi se dig i nästa program?

2009-12-03 @ 09:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0