Dags för en liten tur till sängen kanske?

Helt sjukt så trött jag är! Detta är inte friskt. Jag har nu "bara" lördagX2 och söndagX2 och måndag sen är jag ledig :) ... En dag, sen är det på det igen! Älskar vi inte jul och nyår eller?? ;) haha.

Nä jag orkar faktiskt inte sitta här ock skriva, ni får ursäkta men imorgon efter första passet på jobb kan jag komma in och skriva och visa lite bilder. Bland annat på

√ Mina naglar Lena fixade igår!!

Köpte lite saker igår när jag & Ida va på stan!

√ Får även ta lite bilder på vår härliga snö!
√ Blir även inhandlande av julgran imorgon med Mamma & Niklas ♥ efter jobb!

 

Så därför får ni vänta och längta efter det istället för nu ska jag SOVA!





                                                                                                                Nachi nach Janni


Kommentarer
Postat av: dj

du skriver inget? allt väl?

2009-12-21 @ 22:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0