Dags att titta på film innan man somnar

NU är det dags att sova. SKa upp tidigt imorgon. Är riktigt trött också. Som vanligt efter en lång dag. Jag älskar kvällarna när man är riktigt trött och man får krypa ner i sängen tillsammans med min älskade Niklas. Han ligger i sängen och han är varm och go! Kan det blir bättre än så?? Att dela säng tillsammans med honom är det bästa jag vet. Hatar när vi inte sover tillsammmans. Då vaknar jag flera gånger på natten för att han inte ligger bredvid mig. Men som tur är så sover vi nästan alltid tillsammans. Så även inatt.

Nu ska vi gå och lägga oss och dejta våra kuddar ;) Därför säger jag God Natt & Sov Gott och Tack för idag.

Ps. innan vi somnar blir det en film. Återstår att se vad det blir för någon :)

Hittade en bild på mig när jag var brunett! Funderar på att färga det brunt igen! Va tycks ??





Puss & Kram Nachi nach Janni ♥♥

Kommentarer
Postat av: dj

bättre som blondin

2009-12-07 @ 17:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0