Bloggen att följa ;)

Ett litet tips från mig till er ! Jag har två tjejkompisar (vi har varit vänner sen vi började lågstadiet) som tillsammans med en annan kompis har åkt till australien för att jobba. Vilken bara måste vara såå kul, verkligen ett äventyr! Därför har dom tre nu tillsammans startat en blogg, så att vi här hemma i sverige (och i andra länder) kan följa dom på deras "resa" ;) hehe.

Jag kan lova att jag kommer följa deras alla steg (eller det som dom berättar och skriver om på sin blogg iaf) på andra sidan jorden :)

Saknar er Alexandra & Rebecka, men vet att ni har det bra där över och hoppas verkligen att ni kommer att trivas :D

Här kommer en länk till deras blogg! Följ den ...

http://livingau.blogg.se/




Fan vad snygg jag kan va asså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0