Bilder från i Fredags :)

Jag lovade att jag skulle lägga upp lite bilder från i Fredags, när jag och Milla var ute!
Såklart håller jag vad jag lovar... så här kommer några!

Enjoy!!


Milla min darling <3

True love and friendship ♥

Gott med Cider

Snygging!!

Me ;) hahahaha

Camilla :)

Peter Siepen va osså där :)

Peter & Jag ;)

partyyy!

Hallå ja snygging ;)

Närbild på sötnosen ;)

Paus i dansandet, dags för foto ! hehe

Peter & Camilla

Jag & Filip

Peter, Filip & Jag

Milla & Jag ♥

Snygging på dansgolvet ;)

Snygga eller vad ? ;)

Linslusen Peter & Milla :D

Oj oj oj, nu har en del kläder åkt av ;)

Tillslut Jag & min underbara Milla ♥♥

Måste bara säga Tack tack Milla för en underbar kväll. Jag hade super roligt. Hoppas du hade lika kul!
Den 12 december kör vi igen. Då är våra pågar osså med :D

                                                                                                                                           Nachi nach Janni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0