Ahhh jag blir så irriterad!!

Är det bara jag (och alla hundar) som blir arg och irriterad på alla människor där ute som inte har tålamod och kan vänta tills imorgon. Varför ska man börja smälla smällare redan nu ?? Det är den 30 december om ni inte visste de! Nyårsafton är först imorgon ! Raketer och fyverkerier hör till Nyårsafton och festliga högtider inte en vanlig onsdag. Smäller folk raketer till vardags så blir det ju inget speciellt och då tröttnar vi snart på det på nyår. Det speciella med fyverkerier på nyår är ju att alla smäller samtidigt och att det är fullt och att det är överallt.. JAG BLIR SÅ ARG! VÄNTA TILLS IMORGON KVÄLL ISTÄLLET...

Vad tycker ni ? Håller ni med mig? 

En hungrig Janni fick sin mat tillslut... det smakade hur bra som helst!
Hemmagjord potatismos och det sista som va kvar av julskinkan! Mums mums

Mysigt osså att sitta ner i lugn och ro tillsammans med familjen och bara njuta av god mat...


Potatisen när den kokar för fullt! Gissa om maten smaka bra när man va hungrig...

Nu är det dags att gå ner och ta fram kläderna som man ska ha på sig imorgon kväll, tvätta av sig sminket och sen mysa med Honey ♥ han kom precis.

God Natt på er och Sov Gott PussPuss

Nachi nach Janni  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0